Pages

Makan Malam di Pyramid Tower Hotel

Wah, bukan maen gah lagi tajuk kali ini.. Sebenarnya Makan Malam ini sempena meraikan Sinaran Passport kegemilangan 26th year Company Anniversary. Kalau tahun lepas kami buat disini, tapi kali ini kami hanya bersederhana. Hanya makan² secara buffet dan tema adalah Uniform sekolah Office.Kirannya dinner kali ini tidak brapa glamour laa saya seperti dinner tahun lepas. haihh.. tapi maintain comel bukan?

Hurm, not really enjoy it. Saya enjoy makan saja. Memang malas nk duduk borak apa semua. Duduk dengan geng keras saja. Tapi yang pelik, semua dok menyibuk datang port kami.. Hehe.. macam glamour pulak engkau eh.

Apa-apa pun, malam tadi (23/04/2010) berjaya menghabiskan separuh pinggan kambing golek. letak tarikh kerana nak catat rekod makan kambing terbanyak seumor hidup, sblm ni memang saya sangat penakut makan kambing. Apa yang saya tahu, kalau sapa-sapa yang tak tahan, senang pening kepala. Biasanya mmg pening kepala pn utk saya.. tsk..

Inilah kambing golek yang dimaksudkan. Buat pertama kali dalam sejarah saya berjaya memakan kambing golek secara banyak. Sampai semua orang suruh saya berhenti makan baru laa saya berhenti. Dorang kata kalau tumbang nnt dorang pulak yang susah. En Jebard pun tak makan. Dia cakap nnt dia kong.. haha

Ouh, pada yang tak tahu lagi, saya dan buah hati jantung pisang saya En Jebard mmg bekerja di bawah satu bumbung. Tapi lepas bulan 5, tidak lagi. Kami akan berjauhan. Tsk.. Tsk..

Eh, tiba² datang seorang peminat.

Peminat: Fiza, kawe nok begmba dengan fiza bolek tok? Bard, kawe pinje benta deh.

Omaigok.. Saya da jeling² En Jebard di depan. Dia senyum saja..
Ini lah gambar yang terhasil. Nama abg ini Tengku Naharudy.. wah.. tengku bergambar dengan aku.. :D

Lepas tu, kak ira pulak meminjam En Jebard. haha.. ok laa. Fair, masing² bergambar dengan orang laen. :D

Wuu, sweetnya.. Hasil tangan saya sendiri. mereka sengaja duduk rapat-rapat. Tapi apa ku kesah, kak ira dah kawen aaa.. hiks..

Alahai, tiba-tiba, idea mati. Otak kering, kepala pening. wahh, bahana kambing sudah datang. Padan muka engkau. Sapa suruh makan secara banyak. tsk..tsk.

Gambar ini saya letak sebagai kenangan pada masa akan datang. Mungkin menjadi gambar terakhir saya disini.. Eceh..

2 Dara, satu isteri orang. wahh.. Account Dept, Iryas Incorporation

Notakaki: Antara 3 orang ini, saya paling muda. Sila Percaya. ^__^. Maaf ya jika loghat yang digunakan tidak kena. sila betulkn jika saya salah. :D
Notakaki2: Tengkiu my dear ynnainul.. Kotak oren saya sudah jadi.. mwaxxxx... yeaayyy.. "Lompat² keriangan"

2 comments:

  1. phewiit ;p i paling tak reti makan kambing dan xnk mkn sbb ehem dia macam ada bau T_T

    oh btw ur wc sygg :P

    ReplyDelete
  2. liyanaa: haih,dlu I pn mcmtu.. tp I rse tngok jgk cara org masak kot. :D

    ReplyDelete

Kata Anda?